ett regn

Sådär! Nu har jag jobbat färdigt för idag. Imorgon är jag ledig, så jag kan vara vaken hela natten om jag vill. Och det vill också. ^^
Jag sitter och äter lunch just nu, och såg för 20 minuter sen att det började spöregna, precis när jag kom innan för dörren. Regnet har verkligen "hängt" i luften hela förmiddagen, och jag har varit ute hela tiden, och så kommer det precis när jag kommer hem! Ibland undrar man om det sitter någon där uppe och älskar mig?

Jag hade jätte svårt att somna inatt, (vet inte varför) så jag är trött idag.. :(  Borde egentligen ta en liten powernap (hur bra som helst!) om jag ska orka vara vaken sen..




                               

                                                    Men! är det inte mig han tittar på???


/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0