2009-06-01

Det var varmt idag. Väldigt varmt. Jag sprang i skogen, men värmen gjorde att jag fick ont i huvet och jag började må lite illa redan på första varvet. Men jag höll ut! Jag sprang mer än ett allafall. :D
Jag höll på att springa på en orm också. Tror att den var död. Den rörde sig allafall inte. Jag hatar ormar. Därför är jag glad att ingen såg mig (hoppas jag) när jag efter att jag fattat att det var en orm, skrek som en gris för mig själv (och för myrorna). Usch.

Nu har jag allafall precis ätit och är mätt. Det är fortfarande varmt ute, och jag undrar när jag ska bege mig iväg till en tönt. 
Har fan ont i huvet nu med. :/

Idag är det första Juni vilket betyder att det är sommar. Fast jag hörde att det kanske blir lite regn imorron, och kanske lite kallare också tillochmed. Det var ju inte kul. Men det blir nog bättre sen?! :)
Nu är det inte långt kvar tills jag får sommarlov! Och inte långt kvar till Peace and Love heller.  Det längtar jag till som fan, och har längtat till sen förra året när festivalen tog slut. Sen blir det ju bara jobba resten av sommaren för mig. Men det kan nog behövas.
Nu måste jag ha lite vatten, mitt huvud håller på att sprängas i tusen bitar känns det som.


                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0