2009-06-06 (sveriges nationaldag som tyvärr ligger på en lördag i år, så vi är ändå lediga. vilket jävla upplägg!)

nu har jag vaknat, och man mår ju som man förtjänar...
Fattar inte varför jag skulle gå och lägga mig så jävla sent (eller tidigt kanske man säger när klockan är sex på morgonen). Inte så smart om man vill vara pigg sen på dagen.
Såg att jag skrev ett fylle-inlägg här under också.. ja, vad säger man? Om jag kanske kunde låta bli datorn när jag inte är nykter? ^^  Fast så farligt var det ju inte, jag bara skrev hur kvällen hade varit. Men ändå.

Idag är det nästan sol! :D Inte så varmt ute, men ändå varmare än igår.
Och jag vet vilka som kommer hem imorron också, fan va bra.
Idag ska jag bara ta det lugnt och ladda upp för ikväll. Hörde att det var Sveriges dag idag också, då blir det nog grillning kvällen till ära skulle jag tro. :) Inte för att man firar landet...... mer för att grilla är gott och så är det ju också en anledning till att fira.

Tror Ewelina ska ta sig en dusch. Tror det börjar bli dags. 

                           
                                 

Kommentarer
Postat av: Malin

klart som fan att man söp juueee! ;D

2009-06-07 @ 00:27:08
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

fett med niiiice! ;D

2009-06-07 @ 00:42:57
URL: http://mestmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0