IDIOT











Du sprang så fort du kunde  för att hinna få ett lyft igen.
Du kvittade all din trygghet mot en kick som inte hjälpt dig än.
Du ville bryta isen.
Men du klarade inte krisen.
Det vet du, men det tar emot.
Du kanske borde tänkt på hur du mår.
Du kanske borde tänkt på hur det går.
Du kanske borde tänkt på konsekvensen, mer än kicken, idiot.






Vad konstigt att du vinglar för dig själv när du har svårt att stå.
Din vän har gått ifrån dig med miraklet som du väntat på.
Det blir max ett litet skvaller när du slutligen faller.


Och ingen står och tar emot.
Du kanske borde tänkt på hur du mår.
Du kanske borde tänkt på hur det går.
Du kanske borde tänkt på nånting mer än bara kicken, idiot!


Ta det inte personligt!


Nu börjar Ewelina bli lite trött. Än så länge har jag druckit två stycken stora
koppar kaffe. Men vet inte om jag är så
mycket piggare för det. Känner mig mest speedad i kroppen, och seg i huvet.
Det är en härlig kombination det!
Texten ovanför är as bra. Faktiskt han Winterdäck som fått ihop den i låten "Idiot".
Skön att lyssna på såhär
på natt-kvisten.
Funderar på att baka en kaka eller något. Bara för att få tiden att gå.
Jag sov-strejkar, som ni kanske
märker. Vill va svinigt jävla trött sen, så man kan sova på bussen.
Kanske ska ta det lugnt med kaffet då iofs..

Hej då på er, om vi inte hörs en senare!






Juste! Jag o Ankan såg på Emil i Lönneberga idag. Hur bra som helst :D





Kommentarer
Postat av: Malin

haha, såg också emil igår! mohahahahah xD jävla alfred som ska gå och få blodförgiftning alltså... hahahahah :D

2009-06-22 @ 16:08:39
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: jag

hahah. jaa men ellerhur :P

2009-06-28 @ 17:58:33
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0