mot the festival-bus

Yes! Jag är så bra. Jag klarade att sitta uppe ända till nu, när jag egentligen skulle ha gått upp om jag gick och sov igår kväll. Varför det här skulle va bra för, vet jag tyvärr inte.... mer än att jag kommer däcka tidigt idag när vi kommer fram. BRA JOBBAT EWELINA! Asså, ibland gör jag vissa saker som helt saknar mening. Va fan skulle det här vara bra för, egentligen? Vadå, kolla om jag klarade att sitta uppe.. är det verkligen så svårt? haha. cp man är alltså! ^^

Nu ska jag bara trycka igen mina överfyllda väskor och äta något. Sen kommer bilen och hämtar mig. Det kommer bli så jävla kul det här, det känner jag fan på mig. Läste på SMHI att vädret bara skulle bli bättre där uppe, yippie! Dessvärre kommer jag att sakna lite folk här. Men förhoppningsvis så finns dom små rackarna kvar tills på söndag! :)

Puss och kram på er.


/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0