Stackars hon som har det bra

KOMMER SAKNA DIG.


 


Syns om en vecka gott folk!

Märker att jag skriver nya inlägg lite hela tiden nu, men så är det när man sitter ensam om natten och försöker få tiden att gå.. kalla mig bara en bra bloggare istället. ;)  update update update!

Börjar känna av den där övertrötta känslan, när man försöker inbilla sig att man faktiskt är pigg och inte trött. Men i själva verket är man bara så jävla trött att man har glömt bort hur det var att sova. I det tillståndet befinner jag mig i just nu.. Ganska nice.
Föresten! Varför i helvete sover inte jag?? Är jag dum på något sätt... Jag ska fan va vaken typ dygnet runt hela veckan, och så sover jag inte ut när jag är hemma och kan!? Haha, det kom jag på nu! "Nej men jag sover på bussen imorgon". Jo tjena. Varför skulle jag sova då? Fan då. Nu har jag ställt till det för mig. Attans.
Jag tar igen det nästa vecka istället. ;)





                         

Bye bye Stockholm!

/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0