straff-tältet

Idag ska jag leta efter en sovsäck, och så ska jag försöka sätta upp tältet så jag vet att alla delar finns med. Jag ska också duscha snart, och sen kanske jag ringer en anka så jag kan säga "hej då" så mycket att det räcker för en vecka..
Sen ska jag dricka öl resten av dagen/kvällen/natten, för jag vill inte sova och sen gå upp sådär äckligt tidigt. (Bussen går 06:40 från city terminalen...) Det blir bra.

Igår/inatt så stekte jag fiskpinnar och gjorde pommes och pasta. Jag blev så jävla mätt att jag var tvungen att gå och lägga mig på soffan och vila. (var nog ganska full också iofs). Sen vaknade jag till, och så hade man en anka bredvid sig också.. Det blev trångt i soffan, men tror inte jag brydde mig så mycket. Mysigt ändå.
Imorse vaknade jag och låg på golvet. En filt om mig hade jag också. Solen sken som fan och jag var fortfarande full. Sen städade vi lite, jag hade råkat hälla ut nästan halva pasta-paktet på golvet, så det var bara till att sopa.
Sen gick jag hem och åt. Och nu måste jag fixa med packningen, jag åker ju imorgon!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0