Det är torsdag, och Ewelina driver med Herren där uppe

Jag äter ett äpple. Och dricker te. (fast lite för varmt för att kunna dricka ännu.) 
Jag kom precis in, för jag var på en promenad i regnet.
Vid vägkanten hittade jag blommor, massor av blommor! Så jag tänkte; att nu jävlar ska jag ha värsta buketten. Det fick jag också, mina små händer nådde inte äns runt alla blommor, så jag fick hålla med båda händera. Men fina, det va dom. Nu står dom i mitt rum i en vas. Trodde inte jag var en sån som plockar flowers !?

Idag var det bio i skolan. Vi fick se media-treornas slutproduktion. Den var kul. Fast det bästa var nog att man fick popcorn och läsk till. (jag tog två popcorn-burkar FNISS).
Imorgon är det äntligen fredag. :D Bara en vecka kvar tills vi slutar skolan, yippieee!!! SOMMARLOV!
Då kan jag plocka blommor hela dagarna, om jag vill. Varför jag nu skulle vilja det.

Jag vill se "Antichrist" på bio. Någon som är på? Nu när det ändå regnar hela tiden så kan man ju lika gärna stänga in sig och slippa va med när herren själv pissar en i ansiktet... den jäveln.

Nu ska jag se på tv. Sen ska Ewelina sova. För imorgon är det en ny dag! Varje dag är ett nytt äventyr! Älska livet! Älska varje dag! och så den här: Lev varje dag som om det vore den sista!

Yeeah! Jesus, God! Here I come!

Va fan hände på den där promenaden egentligen?
(Neeej, men jag är inte tappad.)



                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0