gulligt med regn.

Känner mig väldigt glad och taggad nu! På fredag slutar vi ju, och det är inte långt kvar till P&L! Ska bli så jävla kul.
Och älskade skatteåterbäringen. Jag tycker om dig. Väldigt mycket. Framförallt när du sätter in pengarna precis när man som mest behöver dom. Kollade nyss kontot, och ja, där satt det betydligt fler tusenlappar än vad jag haft på länge, väldigt länge. :D

Idag slutade vi tjugo över tio. Vi hade ingenting att göra, och ingen lunch fick vi heller, så jag kom hem väldigt tidigt idag. Skönt!

Igår var jag på min älskade kusins student. Det var jätte kul att träffa henne för det var verkligen länge sen vi sågs sist. Hade egentligen inte tänkt att dricka igår, men när det bjuds på vin, champagne, öl m.m så säger man ju inte nej... inte jag allafall. Så lite rolig blev man ju. Fin var hon i klänning också!
Fick se hennes tatuering också, skit snygg. :)

Nu ska jag köpa tåg eller buss-biljett upp till Borlänge. Får se vad som blir billigast fram och tillbaka. Antar att festival-bussen blir bäst, får se.

Juste! Jag skrev en till dikt idag. En om sommaren. Det var när jag väntade på att få veta mitt betyg i svenska som jag tänkte så mycket på sommaren, att jag va tvungen att skriva ner lite. ^^

"Underbara Sommar"

Somrar är härliga och sköna
Att bara ligga i en park och stöna
Allafall om man är brunstig som en älg
Då är det bara gapa och svälj
Fast det där lät snuskigt
Men det är för att det är lite fuskigt
Att det inte alltid kan va sommar och sol
Typ som att sitta på festival i en camping-stol
Öppna bira efter bira
Och hitta på något att fira
Kanske att livet är så jävla kul
Även fast man är lite ful
Jag längtar inte till jul
Det är när solen skiner jag känner mig hel
Då kan man köra lite öl-spel
Det är ganska roligt
Ganska otroligt
Att sommaren är så kort
Man skulle byta den mot en annan sort
Mot dom som är jätte långa
Inte så små och trånga
Faktiskt.

 <--- kolla in horna!

/Ewelina

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, skön dikt! xD

2009-06-14 @ 01:18:41
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: jag

ja! den är så sann ^^

2009-06-14 @ 15:15:21
URL: http://eeweliina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0