Ewelina är självisk, otålig, okänslig och stridslysten. Tråkigt va?

Min kära chef ringde och väckte mig imorse. Jag fick panik, jag skulle ju jobba idag! Men det löste sig. Nu är jag extremt trött, jag kom inte i säng förrän vid 3 inatt, varför vet jag inte.

Läste om mitt stjärntecken Väduren.

Goda egenskaper:

Väduren är en god ledare som sätter vänlighet och rättvisa i centrum. Du är utåtriktad, glad och energirik och äger en stor portion humor. Mot dina nära och kära är du ömsint, mjuk och förlåtande vilket gör dig till en älskvärd person. Väduren är innerst inne mycket stolt över vem han eller hon är och vad den åstadkommer, men du skryter inte, utan visar en ödmjukhet som gör dig väldigt omtyckt.
Du ger ett glatt, tryggt och bestämt intryck.


Mindre goda egenskaper:

Väduren är ibland självisk och dominerande och alltför pådrivande - du kör ditt eget tempo. Du blir kanske också lite för frispråkig ibland. Du har lätt för att bli sårad när du inte får igenom dina åsikter och ideér, eller då dom möter motstånd. Ditt heta temprament känner många till.
Väduren har gärna många projekt i rullning, men det kanske är alltför få som blir ordentligt slutförda.


Så tänker du:

Du vill gärna känna att du har rätt oavsett vad andra kanske tycker. Du strävar efter mycket glädje och aktivitet och vet att du "är" någon. Men mitt i all aktivitet behöver du också komma ifrån ibland, att i lugn och ro få vara ensam med dina tankar.

Så ser du på kärlek och vänskap:

För Väduren är kärlek och trohet det allra viktigaste i livet. Du är generös och fantasifull med din egen kärlek och godhet - vare sig det rör sig om en trevlig middag, en rolig present, ett vykort....
Trygghet och värme är viktiga delar för dig, och du förväntar dig det tillbaka av en partner eller vän.

Yrken du passar inom:

Väduren drömmer gärna om att starta ett eget företag och driva det långt och framgångsrikt. Det finns många yrkesområden som Väduren passar inom. Dina goda ledaregenskaper skulle göra dig till en utmärkt lärare, psykolog, läkare eller journalist.
Du har även konstnärliga anlag och kan också tänka dig hantverksmässiga arbeten.


Stjärntecken: Väduren

Datum: 21/3-19/4

Planet: Mars

Element: Eld

Bra egenskaper hos Väduren: Entusiastisk, äventyrlig, driftig och modig

Dåliga egenskaper hos Väduren: Självisk, otålig, okänslig och stridslysten

Kvalitet:
Ledande

Politet:
Positiv

Förstår inte alls vad som menas med självisk och okänslig. Eller, lite självisk är jag väl nog, men absolut inte okänslig. Jag om någon är fan känslig. Både på gott och ont. ^^ Haha. Men lite kul är det ju att jag är driftig och modig. Sen om det stämmer är en annan sak. ;)

Väduren är allafall det bästa stjärntecknet som finns. Ni ser ju vilka bra egenskaper jag har!? Helt otroligt.
Hittade all fakta på overnaturligt.se.
Gå in där och kolla hur du är. (om du inte redan vet det)

                                                             




Kommentarer
Postat av: marre

haha lika som mig då :P fan kanske ska börja inse att man är lite tokig då.. men skylla på att man är vädur:P

2009-08-31 @ 20:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0