Det är tisdag och solen gömmer sig för mig.

Slutade tidigt idag, kvart över elva för att vara exakt, men jag stannade kvar och åt lunch så jag kom hem för tjugo minuter sen. Hade det där provet idag också, det sista provet för denna termin! Nu är det bara en uppsats som jag har kvar att lämna in, men den är färdig så jag måste bara komma ihåg att ta med mig skiten till skolan...
Ska på studentmottagning ikväll. Är egentligen för seg för det, men det är klart man ska gå. Alltid trevligt med studentfester ju :)

Inatt hade jag alldeles för mycket energi för att sova. Det var inte kul kan jag säga, eftersom jag egentligen var jätte trött. Så fort jag hade somnat, så vaknade jag och var helt klarvaken. Så jäkla jobbigt. Tror jag var övertrött, för jag skrattade för mig själv också, även fast jag inte äns hade kul. Låter helt sjukt, haha. Men vem har sagt att jag är normal?
Så imorse satt jag nästan och sov på bussen. Ögonen ville inte hålla sig öppna. 

Såg  föresten att det skulle vara samma skitväder som nu på fredag. :( Va fan är det? Det ska va sol och värme när det blir sommarlov ju. Hoppas det blir varmare sen allafall. Kalla somrar är inte riktiga somrar.
Nu ska jag dricka kaffe.



                                      

fan, blev sugen på lakrits.


/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0