hittade lite bilder från tidigare år...





Thåström - Peace and Love 2008



På den tiden det blev tacos med alla ingridienser... tror det var 2007 hemma hos Ullis



Haha! Bästa bilden någonsin. Jag och Ullis är en vacker kamel! Jag håller i lampan (2007?)



På den tiden man tömde den gyllene skåpet... (om nu den tiden verkligen är förbi!?) -2006 eller 2007



En kväll när jag och Louise delade på en flaska gin. Haha, därav min fina posé. Vet inte vilket år, antagligen 2008 för det var efter jobbet när hon och jag jobbade tillsammans.



Haha, samma sak för henne. "Allt blir så kul när man ligger ner!" :P

Nu är jag trött!

Ha en jätte bra natt. /Ewelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0