Tisdag 2 Juni 2009. Det regnar. Och blåser.

Vilket äckligt väder det är. Efter regn kommer solsken heter det ju. Antar att det efter sol måste få regna lite också... 

Säger bara: stackars ni underbara människor som tar er ner till Sweden Rock idag. Fast det blir nog hur kul som helst ändå! Festival ju för fan. Har man bara presenning, stora platspåsar och den gyllene silvertejpen så löser sig det mesta. Och så får man ju inte glömma ölen. (Men det tror jag inte ni har gjort...)
Jag får stanna hemma i den tråkiga vardagen. Medans ni har kul. Men jag ska inte klaga, för jag ska ju faktiskt också på festival, senare. :D
Tror dock jag kommer länga lite extra mycket efter en av er.....

Imorgon blir det grill-fest allafall. Synd bara att solen inte verkar komma fram tills då. Men man kan grilla även fast det regnar. Det finns ju tak!
Är väldigt taggad på att få sommarlov nu. Inte långt kvar. Ska bli så skönt.
Får se vad jag hittar på ikväll, kanske tar mig tid att plugga eller så. Eller springer lite, eller... sover lite. (Det sistnämda är mest frestande).


                                        

du ger mig min morgon. du ger mig min dag.

/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0