VART ÄR VÄRLDEN PÅVÄG?????????

Vickiepickiepäronpung och jag hade värsta mysimys-kvällen. Fan skönt att bara sitta ute i solen och dricka te och ta det lugnt. Lika bra att sova tidigt ikväll, eftersom jag ska upp förjävligt tidigt imorgon. Det är ju sån där avslutning och grejer, så måste va ganska pigg... om man ska orka med natten :)

Hörrö!!! Det är SOOL nu :D Trodde jag inte om Sverige, bara komma och överraska sådär mitt i allt det gråa. Skit bra ju.
Hoppas det håller i sig tills imorgon bara. Det tror jag att det gör. På SMHI stod det att det höll på att vända allafall. Och på Midsommar som är nästa fredag ska det också bli ganska bra väder, och ännu bättre när jag är på festival och springer runt!

Vet du. Jag har dammsugit på mitt rum. Nu finns det bara lite stenar och damm under sängen, bakom tv:n och i min garderob kvar. Men där orkar man ju inte gräva... Det syns ju ändå inte. Och mina fina blommor var jag tvungen att slänga.. dom var ju faktiskt döda.

På  tal om dödhet. Ingen kan ju ha missat det som hände Therese, 15:åringen som blev mördad av det där psykfallet. Det är ju helt sjuk hur man kan döda en människa. En så ung också, då är man fan ingen människa. Då är man en iskall, känslodöd jävla robot. Och hans tjej också, fy fan. Att sms:a om att mörda någon. Är det någon som fattar? Vart är världen påväg? Dom ska inte få slippa undan heller, bara för att dom är unga psykopater. Låt dom straffas så dom får känna samma lidande hennes familj och vänner får känna. Klart som fan dom inte mådde bra, annars gör man inget sånt. Men man har fortfarande inte rätt att gå och hugga någon - för lite svartsjuka? (kanske inte så lite svartsjuka antagligen, iofs.)
Man blir ju deppig av att läsa allt som händer.. Och det kommer aldrig sluta heller. Folk blir ju bara galnare och galnare. Snart kommer väl värsta emo-massakern till SFG och skuter ner både rektorn och mig..  (kanske inget att skoja om dock..)
Det får vi verkligen hoppas att det inte kommer hända!

/Ewelina

                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0