Vem kommer med solsken till mig ?

Är i skolan. Vi har engelska, och en film rullar på där inne i klassrummet. Den verkar tråkig.  
Det finns inget att göra, en film är inte så viktig. Jag ska bara in på betygssamtal sen, för att se vad mitt slutbetyg i engelska är. 
Det närmar sig slutet av denna termin, och det är skönt. 
Jag har terminsprov i sång idag också. Ganska läskigt att stå och sjunga för betygsättande musikproffs faktiskt. Dom bedömer en från topp till tå, vilket kan kännas ganska obekvämt. Men det går säkert bra! (är dock inte så förberedd som jag borde...)
Det återstår bara ett prov nu som jag har nästa vecka. Det är i musik. Ska se till att plugga på det. 

Skit i skolan nu. 
Idag är det fredag och jag hörde på radion att det kanske skulle bli lite solsken framåt kvällen, lite varmare också tillochmed. Ska förmodligen ut med Alex och Lihn ikväll. :) Det blir nog kul. 

Nu måste jag nog röra mig inåt till klassrummet igen, kanske snart min tur att snacka med fröken och mitt lilla betyg ? Ja lilla säger jag. För så jäkla högt lär det inte bli. Inte högsta allafall. Men jag är glad vilket som - man får det man förtjänar. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0