SOL/sjuk

skulle precis till att klaga lite... men så kom jag ju på, att solen skiner ju. finns fan inget att klaga på då. !
Imorse var det iofs förjävligt kallt, men sen blev det varmt och trevligt! :D

imorron ska jag på jobbintevju. fin-skjortan på alltså ^^  dags att strukturera sig med andra ord.
måste fan ha pengar, annars blir det ingen bra sommar !

dags att va negativ:

- TIDEN GÅR FÖR SEEGT

- MITT TE SOM JAG DRICKER NU, SMAKAR FAN INTE BRA. VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ SVENSKA TE-PÅSAR?

- DET KOMMER KANSKE INTE VARA SOL PÅ FREDAG, PÅ MIN FÖDELSEDAAG !!

- DÅ KOMMER JAG SKRIKA: JÄVLA BÖG-VÄDER-BESTÄMMARE!!

- FILMEN "PATIK 1,5" VAR INTE BRA.


- JAG ÄR SJUK. RIKTIGT SJUK, FÖRKYLD. HOSTAR SOM EN KRÅKA OCH FASAR ÖVER ATT JAG KANSKE BLIR MAGSJUK TILL HELGEN OCKSÅ. HAR DU FÅTT SOM DU VILL DÅ, DU DUMMA VARELSE SOM BESTÄMMER NÄR MAN BLIR SJUK ??


  <--- min favvobok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0