vad sa du elin?

idag fick jag höra en sak.
elin tycker att det är "feeetth trååkigt att lägga upp låtar på bloggen vaaaa, klaagaa liiithe istäleeet vaaa". först sa jag, men va fan. det är ju för en låtblogg, ingen jävla samhällsdebatt-blogg där jag skriver massa skit om (med lidingö-iiii:n)  mode, livet och komiiisar. det gör ju fan alla andra.

men ok då. får man väl ta o klaga lite då.

LIVET ÄR TRIST.
SAMHÄLLET SUGER HÅRT.
JAG ÄR LAT.
DU ÄR FÖR FUL.
SKOLAN ÄR TRÅKIG.
JAG ÄR TRÅKIG.
STATSMINISTERN ÄR TJOCK.
MINA FÖTTER ÄR FÖR SMÅ.
ALLTING SUGER KUUUK.

Elin starfighter - är du allafall liiite nöjd nu? ?  vaaaa

det blir alltså ingen "dagens låt" idag. kanske tycker ni att det är bättre såhär? jovars. tycker fan jag med.


                                                                    ja. du ser ju allafall.. hmm.. nöjd ut.. :S   



Kommentarer
Postat av: ELIN SNÄLL O GREJER

BRA GJORT EWELINA! FORTSÄTT I SAMMA STIL! SEXXXXIG BILD PÅ MIG OCKSÅ!

2009-03-22 @ 21:29:57
Postat av: JAG

haha.

visste väl det. ATT DU SKULLE BLI NÖJD!

2009-03-23 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0