bolljävel

Inatt drömde jag att jag var med i en fotbollsmatch. Jag var den bästa spelaren, som sköt rakt på målet och missade. Jag tyckte allafall att jag var den bästa i laget, eftersom jag tillochmed spelade med klackskor. Kommer ihåg att jag var forward, men var ändå mest nere vid mitt mål och försvarade. Då fattade jag inte varför alla skrek och ropade att jag skulle upp och göra mål, men nu gör jag ju det.
Tror jag drömde det där om matchen för att vi spelade fotboll igår. Jag var inte så bra, för jag satt ner och vilade lite för ofta tror jag. Det var ingen seriös match, men ändå. Sen så började jag att frysa, så då gick jag runt lite och försökte sparka på bollen.
Väntade bara på att någon skulle skuta bollen på mitt huvud, men det hände aldrig, för ovanlighetens skull. Däremot blev jag ner-tacklad av en viss apa. Det var lite tokigt.

Idag är jag seg.

                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0