det var en kväll i maj

...Fortfarande väldigt seg. Håller på att somna sittandes. "Sjukhuset" går på tv, och jag försöker hänga med när dom hittar gamla fylle-gubbar i Uppsala. Ögonen vill inte hålla sig öppna, tror det har något med nattens bravader att göra.
Kul hade vi allafall.
Jag blev stucken av en geting tror jag, när jag låg ner på stigen imorse. Jag skulle bara ta en liten paus upp för den långa backen. Ankan och apan tjatade på mig att vi skulle gå, men jag vägrade för jag ville vila. Sen när det stack till i ryggen var jag på benen med en väldans fart! Gud straffade mig direkt med andra ord. Bara för att jag var så envis. Tack.

Har försökt att sola men tror kroppen strejkar. Fan, livet är hårt. Har försökt ta en återställare, men kroppen verkar inte vilja ha det heller. Vad har hänt? Såhär har man ju aldrig varit förut.. Kanske helt enkelt blev lite för mycket av allting igår.

Nu är det en liten pojke som får behandling för leukemi på "Sjukhuset". Han kan inte vara mer än tre år. Tur att man inte har sånna problem. Stackars han. Ingenting är rättvist i den här världen. 

nu blire kul, för ankan är på ingång:D

pusookram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0