RUN FORREST GUMP!

förstår inte varför jag skulle ut och springa igår för.
jag har inte rört mig mer än en meter i motionsväg på ett halvår, utan bara gjort allt annat som inte är hälsosamt för kroppen.
och så fick jag cp-ryck att springa fem km. inte bara en liten runda, utan fem jävla kilometer som en riktig maraton-löpare (eller kanske inte). och ja, det va fan skönt att röra lite på sig, men gissa om det har varit skönt i kroppen idag???  njaaa.. har ju inte kunnat sitta ordentligt, gå normalt eller gå av tåget utan att snubbla på människor som undrar varför "hon gör sådär". 

kanske man ska springa lite mer då. när man ändå är igång. bara jag inte stöter på en älg där i skogen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0