kärlek till sommaren kärlek till solen kärlek till allt

fy fan vad varmt det  var idag.
det var ju friluffsdag i hagaparken också, var mycket bättre än jag trodde.. iofs så gjorde jag inte så mycket mer än att ligga på gräset och sola och äta sallad. tror jag fick lite för mycket värme där ett tag också, för huvet gjorde lite för ont. fattar inte hur dom andra orkade spela brännboll och sånt i värmen.
sen vid fyra kom jag hem igen.
nu bränner det i ansiktet och vid axlarna. nice nice. jag var tillochmed ute och sprang idag också, vad gjorde solen med mig?!


snart är det helg. JA!
och snart är det sommarlov. ännu mera JA!
ÄLSKAR sommaren.  

                                                                      
                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0