och man blev kysst av solen också.

Och den tog som fan. Solen alltså. Liknar en kokt kräfta i ansiktet. Ganska gulligt, lite sweet sådär. ^^

Känns som söndag, fast det är lördag. Blev en riktig lång helg det här. Valborg gjordes i Uppsala. Ganska galet, men riktigt kul. Kul var det också när vi tog återställare på pizzerian. Norrland Dynamit 7.0 blev det. Jag drack två, sen blev allt väldigt kul. Då ringde mor, och det förtsa jag säger är "nej, vi sitter här och dricker 3,5:or" sen så skriker tal-kören "SJU NOLLOR!!!"  "Eller, aa, 7.0:or då..." svarade jag. Det sista hon sa va "Men drick inte för mycket nu Ewelina". Nej visst. Klart att jag inte gör. Det var ju bara två st... än så länge.

När vi anlände till Sugtina igen, så gick det vilt till på studsmattan. Jag hoppade som aldrig förr, högt upp i luften. Sen mådde jag illa. Behövde en 3,5:a. Den gick ner.
Framåt kvällen tog vi bussen ut till Beeersta, för att grilla och spela kubb. Det var mysigt, och varmt var det i luften också, kändes som sommar. Undrar dock varför jag alltid ska bli offer för att få saker kastade på mig. Tone kastade kubb-pinnen på min lilltå, och samtidigt som jag stod och kved som en fågelunge över smärtan, så dojnk! så fick man en till på läppen. Istället för att känna smärtan så as-garvade jag istället. Så jävla komiskt att Jag alltid ska få allt skit som flyger i luften på mig. (Förra helgen fick jag ju en glasflaska i huvet.....) Hoppas bara att dom inte gör det med mening. Hahaha 

Ikväll ser vi Last Exile som spelar på klubben. Kommer nog bli kul!

Nu måste jag dra mig ut i solen, fan varmt ute ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0