2009-05-31

OJOJOJOJ. Vad hände?
Blev nog lite för mycket bål på Marres fest igår. Och kanske liite för mycket öl på Garage också. Kanske också liite för många shots... fast man klagade ju inte igår allafall. Bara idag. Varmt är det också, synd att jag har huvudverk och snurriga ögon bara, annars hade det varit en bra dag att bara ligga ute och sola beeeeeeenen.

På tisdag blir det Sweden Rock för dom tuffa. Jag ingår dessvärre inte där. Jag är för töntig helt enkelt. Känns som att jag kommer att vara lite smått avis på dom jävlarna. Men så går det när man köper biljett till P&L så fort dom började sälja. Det var ju typ för ett halvår sen. Och man har ju ingen framförhållning direkt heller.
Tror faktiskt att jag skulle behöva duscha. Det kommer bli en sån dusch när man ser hur all smuts bara rinner av kroppen. En riktigt härlig känsla är det, när man går ut därifrån helt ren och fräsch. Ingen kan säga att man luktar äckligt heller. Skulle tydligen till farmor ikväll - äta middag sa hon. Jaha. Hej farmor, jag har inte alls varit ute i natt och försökt komma på vad fan jag heter. Jag är heller inte bakis, och absolut inte fortfarande full! TREVLIGT värre.
Det får bli som det bli.

Nu ska jag fan duscha den där duschen.

faktiskt.
adios.


                             





jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0