det blev en söt cider med päronsmak. jag var lite mätt på ölen och behövde dryck-ombyte.

Vi två väcktes av att städaren som plockar upp tidningar och skräp på tåget, meddelar att det är slutstation och att vi måste gå av.  Vi hade somnat, och var ensamma kvar i vagnen. Jag hade magsmärtor och var stupfull. Han var också full men höll under hela vägen hem en jacka runt mig, eftersom det var så kallt ute. Det hade varit varmt under dagen, men vid tre-tiden på morgonen kändes det som en kylig vinterdag. Kändes som en evighet att gå dom där 10 min hem. Jag ville bara ligga i den varma sängen och sova. Minnet är bra men kort. För jag kommer inte ihåg om jag däckade så fort vi gick in, eller om vi åt något innan. Jag brukar alltid äta när jag kommer hem på nätterna. Fyllekäk är ju det bästa som finns.

Vi hade varit och firat Tone och Emelie, sett Last Exile på klubben. Sen drog vi vidare till något ställe, där pengarna plötsligt tog slut..
Kommer ihåg att jag gick emot mina principer, genom att köpa två st cheeseburgare och en ost och skink-toast. Ville väl testa eller provocera mig själv och se om det gick att äta kött på fyllan, och det gjorde det ju. Fast får lite kväljningar, när jag tänker på att det inte bara var en köttbit, utan tre jävla portioner med skiten!

Tredje Maj idag.
Märker att sommaren är påväg, för vädret är hur bra som helst! Varmt är det också. Massa blommor och sånt, gröna sånna där blad på träden. Lite roligt sådär.
Valborgs-helgen var allafall jätte bra. Den riktiga baksmällan kommer antagligen imorgon, på tisdag, onsdag och på torsdag. Så det brukar vara, man sitter och sover på lektionerna i skolan istället för att lyssna och va med. Lite synd, men å andra sidan är det bevis på att jag haft kul under helgen. Och det är ju bra. typ.

Men nice, då går man och sover nu då. Kommer bli den djupaste sömnen på länge. Skönt.


                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0