det bara rinner ut onödiga ord och tankar ur mitt huvud, och ner på tangenterna... (du måste inte läsa!)

Nu dricker jag mitt te som jag köpte i Egypten. Det är sånt te man lägger i en liten rund grej och sen ploppar ner i vattnet. Teet ser ut som hash. Därför var jag lite osäker på om jag verkligen skulle våga testa.. Det doftar mint, och det är sånt där grönt te. Och det var väldans gott också. Tror inte det är hash.

Jag har precis varit ute på en andra promenad. Den här gången gick jag inte ensam, för Vickie var med. Det var skönt. Och det är inte äns kallt ute..
Jag har föresten tagit ut min tjockis-tv från rummet idag. Fan vad mycket space jag fick då. Hur bra som helst ju!

Jag sov väldigt bra inatt också. Det kan bero på att jag fått en till kudde i min säng. Jag hade ju bara en förut. Det är mycket skönare att sova med två kuddar faktiskt. Trodde inte att det skulle vara sån stor skillnad som det faktiskt är. :)

Jag ska städa mitt rum. Det är damm under sängen. Det är damm utanför sängen också. Jag brukar inte bry mig, men det är lite äckligt faktiskt.. 
Sen tänkte jag se på Paradise Hotel ikväll igen. hmm.. undra varför. Kul, kanske.


           

 

                     

                   




Den sanna lyckan finner man bara om man anpassar sig till livets årstider, precis som man anpassar sig till årets.


/Ewelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0