inatt jag drömde något som jag aldrig drömt förut.

Drömde ju så konstiga drömmar inatt. Vaknade flera gånger och trodde att jag såg konstiga saker. Men tror att det var i drömmen egentligen. Har tänkt på det hela dagen, vad fan det var jag drömde om? Det var verkligen konstiga och läskiga drömmar, helt osammanhängande också. Vart kommer allt ifrån? Är det mina egna tankar, är det saker från mig själv som det kommer ifrån? Så jävla läskigt att man kan ha en egen skräckfilm i huvudet under en natt. Som en lång skräckfilm.. Kommer ihåg att jag var vaken ibland också, men ändå sov. Jag tittade allafall. Men sov samtidigt. Som om jag inte brydde mig, som om jag bara låg där och visste att jag skulle somna igen. Väntade bara. Det brukar jag inte göra.
Helt sjukt.
Har för många tankar i mitt lilla huvud. De får inte plats, dom rinner ut på nätterna. Och så får jag se dom med egna ögon under natten.

Har tänkt på det hela dagen. Jag är en läskig människa när jag sover.
Allafall är jag rädd för mig själv då.
Låter lite konstigt. Det är konstigt.

Alla är konstiga, på sitt sätt.

Men det känns ännu konstigare när jag börjar bli rädd för mina egna drömmar, som i sjävla verket måste grundas på mina egna tankar. Kanske är det tankar jag har omedvetet. För dom var ju helt främmande för mig. Jag tänker inte sådär? Eller gör jag?!

Tur att det, i vilket fall som helst bara var en dröm då. Så slipper jag vara rädd för mina tankar på dagarna.

Var inte meningen att du skulle ta del av min dröm-analys som verkar helt sjuk. Men det bjuder jag på ;)

Ha en bra dag!
/Ewelina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0