knarkar koffein

Jag mår illa. Har ätit för många nötter igen. Som vanligt. Lika vanligt som att jag dricker för många koppar med starkt svart kaffe. Jag hade också i kardemumma när jag bryggde kaffet. För att krydda på lite extra, typ. Det var ju gott, i början allafall.

Jag försov mig idag. Jag åkte inte till skolan heller, därför att jag vet att jag ändå skulle vara tvungen att vända och ta tåget hem igen, efter inte alls lång tid. Vi slutar ju så tidigt på måndagar, man har alltså inte tid att försova sig, inte tid att komma för sent.
Men det gör inget. Jag har det mysigt här hemma, faktiskt. Har kollat på en film. En dokumentär film om herr Thå. Den var väldigt intressant.

Jag ska göra klart mitt fotoalbum idag hade jag tänkt. Det tar sin lilla tid, när man ska skapa något alldeles själv med sina egna händer. Det är bilder från min och Vickies resa i Egypten. Finns många fina bilder att klistra in, många ögonblick som förevigats med hjälp av en kamera. Sånt är kul.

Jag ska också göra en uppgift jag fått av min RK:s lärare. Den ska jag sen maila till honom, eftersom jag inte är i skolan idag.

Jag ska också gå ut. Gå en liten promenad med mig själv. Vickie är ju i skolan, så det får bli en ensam prommis. Men det gör ingenting. Jag är glad ändå.

Igår kväll, såg jag på Paradise Hotel. Det var nästan det värsta jag har sett. Det kan ju inte vara en smart människa som går med på sånt där skit. Ändå ser jag på det. Men det kan vara rätt kul att kolla på korkade människor som knullar in action. Att höra deras dumma bortförklaringar om varför dom "råkade" göra "det" i tv. Ganska intressant också, när dom tror att "det var alkoholens fel" är den bästa av förklaringar, när de ifrågasätts av hela svenska folket. 
Fast jag tror att dom gillar den. Uppmärksamheten. 
Nej, men jag klagar inte. Och jag är inte heller avis för att jag inte får vara med i tv. Tycker att det är kul ju. Så ska nog se på skiten ikväll också. :D  

Ha en bra måndag.
/Ewelina


               

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0