när något tar slut..

Välkommen till kriget det tar slut idag. Kanonerna tystnar efter ett sista slag.
Jag ska ta vad som är kvar å springa över bergen, över haven.
Ge min kärlek till nån annan som verkligen vill ha den.

Dagen sliter sönder allt med sina ljusa händer. Jag sätter mig här å väntar
på att vinden vänder.
Vi byggde upp ett slott på ett grund som inte fanns.
Du gav mig allt jag pekade på men du gav mig aldrig en chans.

Jag ska ta vad som är kvar å springa. Över bergen över haven.
Ge min kärlek till nån annan. Som verkligen vill ha den.
Denna gången är det allvar. Denna gången finns det bara en väg ut.
Denna gången är på riktigt. Denna gången är det verkligen slut
.






Det är tur att rätt personer får den störtsa högen med skit.
Dom som kan ta det.
Dom starka, som kan lyfta sig upp och gå.
De som vet att det kommer bli bra igen.
Sånna personer är faktiskt jävligt bra.


/Ewelina


Kommentarer
Postat av: elin

Jag skulle snarare påstå att det är personerna som får den största högen med skit som inser att de måste ställa sig upp och gå igen. Att det aldrig kommer bli bra igen om man inte ställer sig upp och går. :)



nu blev du säkert förvirrad

2009-11-24 @ 19:05:58
Postat av: elin

Det som inte dödar dig gör dig starkare! som man brukar säga.

2009-11-24 @ 19:09:42
Postat av: jag

jag förstår precis vad du menar. och jag håller med dig! det var det jag menade.. jag var bara dålig på att formulera mig i skrivande stund. :)

2009-11-24 @ 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0