lördag!

Det blev guitarhero, öl, cider och sova den här natten. Var så seg, kändes som tiden gick jätte fort och plötsligt var kvällen slut! Nu är jag halvt trött, halvt pigg. Kaffet var det som gjorde halva mig pigg, och den långa skoldagen igår + den sena kvällen/natten gjorde mig trött..
Jag ville ligga kvar i sängen och sova för en stund sen, men det gick inte att somna om. Ibland är det bara så. Tyvärr. :/
Men idag, gott folk är det lördag! :D Får se vad som hittas på då. :) Det är säkert ganska kallt ute, men solen är nog på plats vilket får mig alla fall att vilja gå ut lite senare. En höst-prommis?
Idag fyller min lilla lillebror år. 9 år. Jag ringde och sa grattis till honom, vill egentligen krama om honom men det får jag göra imorgon när han kommer hem! Längtar efter den lille plutten :P
Nu måste jag piggna till känner jag. Kanske väcka den sovande Ankan också?! :) Eller, inte nu föresten. Lika bra att han får sova ut. Jag tror jag kryper ner till hon honom istället, under det varma gosiga täcket. ^^,
Ha en jätte bra lördag! :D
/Ewelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0