sunday morning, rain is falling

Då var jag helt slut igen då. Helgen är över och imorgon är det måndag igen, vilket betyder skola för min del. Snabbt ska det gå! helg - veckodag x5 - sen helg igen. Det bara rullar på. Snart är det jul också.
Jag ska plugga inför rättskunskapsprovet för sista gången idag. Provet är imorgon. Jag är väldig seg just nu. Men jag tackar mig själv att jag samlade burkar lite hela tiden igår, för det var inte så stökigt imorse när jag kom ner till köket. Jag och Ankan har nu pantat burkarna, men det var en himla dålig pankautomat måste jag säga. Den bara pep och skrek som om det skulle brinna. Och det gjorde det inte, så det var ju onödigt. Lite pengar blev det för helgens fylla allafall. Pantpengar, är returpengar.
Nu ska jag ta en dusch. Det behövs. Jag känner mig allt annat än fräsch.
Ha en bra söndag, oavsett om du är bakis & skakis, nykter eller onykter, glad eller ledsen, sur eller glad, och allt sånt där..
/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0