mellan himmel och jord

Dricker te och fryser. Har ingenting att göra. Men jag är glad allafall. För det är bara skönt att ta det lugnt, har ju inga läxor som måste göras, eller prov som måste pluggas till. Det är skönt.
Inte så roligt väder heller... det är kallt och tråkigt. Men det är okej. Det kan inte bli gråare än såhär. Det blir föresten höstlov imorgon också. Det gör mig glad.

Har en filt om mig. För det är kallt. Tror jag ska ta värsta varma badet senare. Då blir man varm i helaste kroppen. Och det är ju bra, om man är kall. Som jag.
Hade en kort dag i skolan idag. Bara repat en låt, haft sånglektion och sen baslektion. Det var kul.
Det var också kul att jag sov hos Ankan inatt. Jag har varit glad hela dagen bara för det, tillochmed på morgonen, på tåget; som jag aldrig annars är. Tänk vad bra en människa kan vara, vad glad någon kan göra en. Det är lite tufft sådär. :)
Imorgon är det fredag, ska bli mycket trevligt.

Ha en bra dag gott folk.
/Ewelina


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0