den segaste måndagen.

Det var inge kul i skolan idag. Det var inte kul att vakna klockan sex imorse heller. Det var inte kul att sitta och genomlida en 2,5 timmes lektion som var segare än Riesen-kolorna. haha (där fick jag till det!). Nej, men jag är faktiskt ovanligt seg idag. Mitt huvud dunkar som bara den, jag mår illa och jag har all anledning att klaga.
Och imorgon har vi tydligen friluftsdag också. Det visste ju inte jag om heller, varför säger ingen något? Jag frågade min lärare vad man hade att välja på. Han sa att man kunde dansa på Friskis, gå en prommis eller löpa. Haha, va fan. Jag kan väl inte löpa heller?? Om det är samma sak som att springa alltså ^^
Kanske att jag känner mig lite febrig ikväll då.. Ja. Tror nog det. .. *host host*

Och inte kan jag äta någon lunch heller. :( Mår för illa för sånt. Tråkigt, jag som är sugen på sallad. Fy sjutton.
Får väl plugga istället då. Har lite prov att läsa på till. Trevligt.

Juste. Ikväll är det "Svenska Hollywood fruar" på trean tror jag. Och egentligen borde inte jag se på det, för förra gången blev jag ju så aggressiv att jag ville slå sönder tv-rutan när den där Anna Anka pratade på sin fula skånska om sina äckliga åsikter om hur dåliga vi andra är som inte tjänar lika mycket pengar som hon. (Bara för att hon suger av sin man varje morgon och får betalt för det.....) Nej usch. Tur att det bara är på Tv.. man ser sånna som hon. (visste inte äns att människor som hon fanns.)
Ändå ska jag se på skiten ikväll. Mohahaha

Ha en jätte bra dag! :D

/Ewelina


                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0