mmmhm

Nej fy. Jag ska ta en promenad och piggna till lite. Har hört att frisk luft kan hjälpa mot sånt. Ibland åtminstonde.
Nu vet jag allafall vad jag ska göra imorgon på friluffsdagen. Jag, Elin, Andrea & Felicia ska GÅ i Norrviken. JAPP. Sånt gör man på friluffsisar om man går på SFG. Mycket lärorikt må jag säga. Det blir väl en runda runt Ica, antar jag. ^^
Men vi börjar tio, så jag kan sova liiiite på morgonen. :)

Glöm nu för all del inte att kolla på "Svenska Hollywwod Fruar" ikväll. Det kaaan du ju bara inte missa vaaa. (Eller så är det just det Du kan).. För man får ju bara inte missa när Miss Anka ser ner på oss dödliga. ;)

(Blev föresten pigg av lite mat och kaffe. Det är Niiice)

/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0