om jag kunde flyga skulle jag flaxa som fan

Ja men imorgon börjar jag faktiskt kvart över tio. Det blir sköööönt då kan jag sova lite längre ju.

Mitt kaffe är gott för det har jag gjort alldeles själv. Sen så var min middag god, för den gjorde jag också själv. Gud vad duktig man kan vara. Och lite ego kanske också.
Jag vet inte vad jag skriver om, men jag har ju såååå tråkigt att jag inte vet vad jag ska ta mig till.

Men hade jag varit en fågel, och kunde flyga så skulle jag flaxa med min vingar. Men nu är jag inte en fågel. Och nu har jag inga vingar. Men jag har mitt liv, då gäller det att leva som fan då. Det är väl samma sak, för fåglarnas vingar är väl det största och viktigaste för de?

Juste! Det var en konstig slutsats av det hela va.
(ibland undrar jag också hur allt knäppt kommer upp i huvudet på mig..)

Now; Back to the future

             

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0