spänning

Seg är jag idag. Trött också, men glad för solen skiner som fan på himlen. Det känns bra. Och jag blir så glad. Sen är jag också glad, därför att det har varit en sån rolig helg. Mysig också.
Idag var jag på rättegång på rättskunskap-lektionen. Det var ganska intressant, men jag höll på att somna för det var ett så töntigt mål. Misshandel, men på väldigt låg nivå. Det kändes ändå bra, för provet vi egentligen skulle ha haft idag blev p.g.a rättegången uppskjutet till nästa gång. :)
Det jag ska göra idag är att plugga både musik och historia. Lite rättskunskap kanske också om jag nu orkar med det. Sen måste jag städa mitt fula rum. Det ligger kaffepulver i min säng, och jag har aldrig sovit tillsammans med kaffepulver förut, men jag kan efter inatt säga att det inte var så trevligt. Så därför ska jag dammsuga min säng, och golvet också.
Så det ska jag göra nu, låter riktigt spännande va? Japp. Det är det också. hihi
/Ewelina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0