torsdag. faktiskt.

Det var en bra dag idag ju! Även fast solen kom fram för bara en liten stund sen, så har jag varit on top hela långa dagen. (Var dock inte så lång dag i skolan, men ändå.) Vet inte, men kanske beror på att vi bara har haft lektioner i form av musik, vilket är så kul. Jag hade baslektion idag också, haha. Jag sa direkt till läraren att jag inte har några "förkunskaper" alls, så han visste om det. (det var ju min första lektion..) Så han tog allt från början, sa när basen kom till o.s.v. Mycket bra att veta :P. Han var faktiskt bra, läraren. För han var inte dum mot mig bara för att jag inte visste hur man spelar "Diana" på bas..
Nu måste jag faktiskt plugga. Har prov i rättskunskap på måndag, musik-gehörsläxa till tisdag, bas - och sångläxor tills onsdag, eng-läxa till onsdag och prov i historia snart också. Såå. DÅ börjar vi då.
med att PLUGGA TILLS JAG SPYYYR!
mohahahaha
ps. imorgon är det fredag. YES. ds.
/Ewelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0