Onsdag.

Imorgon skulle det sitta fint med lite sk. Änglavakt. Det är ju elevkonsert, och jag kan fan inte texterna jag borde kunna. D.v.s de raderna jag ska sjunga. haha, det är bra va? Att man ta det på allvar! Det gör jag faktiskt. Om det inte vore för att det är en svår text att lära sig om man aldrig sjungit låten..
Hoppas det går bra. Men det gör det nog. Annars är det ju bara att hitta på lite i texten om man kommer av sig, kanske att den blir mycket bättre då, om jag sjunger som jag tycker att det ska vara!? :P (hoppas inte min musiklärare av någon konstig anledning läser detta....)

Dricker för svagt kaffe nu igen. Det är fel på kaffesorten, förstår du. Den är alldeles för svag. Inte roligt det inte! Måste köpa en annan sort nästa gång, den vanliga.

Idag var det en jobbig dag i skolan. Fast ganska intressant ändå, att se hur lågt vissa kan sjunka i normala diskussioner. Vi kunde knappt enas om ca. 8 låtar tillsammans utan att himmel och jord revs upp. Känns lite sorgligt, att det är så otroligt viktigt för endel människor att få som dom vill. Jag ger mig hellre, lägger mig platt som en äcklig liten pannkaka på golvet, än att vara respektlös och säga nästan vad som helst till sina klassisar för att få en jävla låt igenom!! Det var på en sån låg nivå på folket idag, kära du, att jag ville slå dom med en hammare rakt i huvudet. Eller, kanske inte med en hammare. Gör nog ganska ont, men typ, snärta till endel lite lätt sådär, kanske på kindbenet. Men det gjorde jag förstås inte. Jag sa bara att jag inte brydde mig.
Sen får man tolka det hur man vill. :)
Men det blir nog bra ändå tillslut.

Jag läntar efter att det ska bli fredag nu. Så veckan är över. Så jag kan sjunga "Det är dags för fredgasmys, om så det så är det sista jag gör, snart blir det fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör, nu e det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyyys". Typ så. Och så för att det är niiice med helg såklart :D

Ha det bra!
/Ewelina

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0