Nu är det inte synd om mig längre !

Nu är det såhär, kära människor.
Att imorgon ska jag vara pigg, frisk och helt fri från feber! Nu har jag varit hemma i två dagar. Två tråkiga dagar. Och jag är faktiskt trött på det. Man blir ju alldeles rastlös och uttråkad av att ligga här inne på soffan och vara seg, febrig och jävlig. För tillfället mår jag faktiskt ganska bra. Lite huvudverk bara, men det fixar jag med Ipren. Och du fattar inte vad arg jag blir när det där solen är framme (extra mycket dom två senaste dagarna...) och jag inte orkar gå ut. Det handlar liksom inte om viljan - för den har jag så det räcker och blir över. Nej, för jag kan och orkar inte gå ut. Inte äns bara sitta ute på terassen här hemma, det är för varmt och jag kallsvettas bara då. Fresh! Haha, nej då. Men som sagt; Imorgon! Då blir det andra små bullar, kan jag lova.

För övrigt så måste jag plugga ikväll. Plugga gärnet! Har en liten läxa tills imorgon förstår du.. Inte världens roligaste heller.. fast så kan jag föresten inte tänka, för då gör jag den inte. Så, det ska bli Jätte kul att göra den där läxan!!
Funderar på att göra lite middag. . Undra vad man ska hitta på ? Kanske en mysig liten sallad.. Får tänka på saken.

Det är Idol ikväll också.. Ska jag va ärlig så har jag redan tröttnat på det. Det är alltid kul att kolla på hur vissa människor skämmer ut sig (haha) men inte så att man orkar följa det dag efter dag. . Det fulaste är ju att jag gör det ändå. Vaddå dubbelmoooooraaaal?! Äsch. Det är bra iofs. Då har jag en anledning till att inte plugga längre än till klockan åtta ikväll :P mohahaha

Ha en bra kväll ! :)

/Ewelina

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0