11111111ne11j

Nej mig ska du inte lyssna på. Jag är ingen person du kan lita på. Mig ska du inte vända dig till ditt sego, för jag är ett svin som bär på ett jävligt stort ego.
Jag är en person med svag karaktär, därför skulle jag avråda dig från att i mig bli kär.
Jag har sån dålig lojalitet, jag skulle lätt kunna gå dig bakom ryggen och fortfarande låssas va poet.
Jag ljuger och bedrar hela tiden, och skiter fullständigt i om det är du som blir liden.
Jag använder mig gärna utav nödrim och annan billig skit, så dikterna fyller ut papprets vita krit.
Jag vill bara att du ska veta, att jag är ingen gullig liten Greta.
Jag är en djävul förklädd i en liten människas kropp, som du utan problem kan överse dess fula topp.
Förlåt för att jag dig smärta givit. Jag blev inte bättre än såhär, och därför det på dig tär.
Eftersom min person saknar både empati och respekt, så blir detta den ända av ursäkt.
Gör som du vill. Jag kommer ändå alltid va en äcklig liten sill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0