Drugs have a price, money and your life

Ååååh så jävla otroligt underbart hääärligt att sommaren är påväg!! Är Jätte glad och ser verkligen fram emot denna sommar. Jag ska göra precis vad Jag vill. Det är frihet det. Ingen skola som bedömer varje steg man tar, inga ofrivilligt tidiga vardagskvällar (då jag inte jobbar förstås..) och absolut ingen som helst Press på mig. Fyy vad skönt! :D
Jag ska njuta sönder sommaren. Jag ska leva.
Det är vad jag ska göra, leva.
Låter som en rätt logisk och trevlig idé va?!
Jag skiter i om det ska regna eller snöa eller vad det nu förväntas göra imorgon. Jag skiter i om vi bara är inne i April. Tiden går så snabbt ändå att det inte spelar någon roll!
För sommaren väntar runt hörnet.



Sprid glädje, så lever du längre.
Ge och ta, så får du det du vill ha.
Le och var glad, så får du en bra dag.
Ge din kraft och möda, så slipper du förblöda.
Att leva en stund i nuet, att leva för stunden, att andas i en verklighet.
Gör det så hamnar du på min planet.
Jag vet att du kan gråta, jag vet att du kan skratta.
Men det jag Vill är att du ska fatta.
Du ska va tacksam för den morgondag som ges, för ditt liv som är nu.
Du ska också ge.
Du ska också ta.
Du ska även få.
Men mest av allt, ska du genom livet gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0