E som i.. energi!

Jag gick upp 05:15 imorse. Sen POWER-walkade jag i en timme. Fattar du, jag kick-startade morgonen med att från djup sömn, gå snabbt som bara den, i en hel timme. Det är väl häftigt?! :D Haha, det var det kan jag säga. ;) Är dock ganska trött nu.. Får väl ta en "the-end-walk" senare då..
Jag kom nästan precis hem från skolan. Nu dricker jag te och suger på en hallon Smoothie. Aa, alltså inte suger den, utan på sugröret som jag stoppade ner i glaset! :P Det är gott det.
Imorgon kanske jag och Emma o Jenny ska redovisa om både det ena och andra i Latin Amerika under 1700-1800-talet.. Så måste "typ" fixa lite inför det känner jag.. *host*.
Hoppas det går bra i allafall..
Ha det bra!
/Evelina
ps. Idag va det ju inge kul väder alls. :( ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0