fit for fight!

Jävlar vad pigg jag är. Egentligen hade jag räknat med att sova längre än till halv åtta denna måndag, när jag faktiskt är ledig. Men nej. Jag vaknade pigg och utvilad ändå.. Skönt det med.
Solen skiner och jag ska snart ut i det fina vädret. Får se hur jag tar mig fram. Kanske att jag cyklar? Att cykla är underbart.
Hoppas den där vulkanen ger sig snart föresten, så de som t.ex. är fast i Kina kommer hem. Tänker speciellt på dig Michelle.. :(
Haha, vet inte varför, men jag tänker fan på Bamse om den där vulkanen. Vet inte, men var det inte en vulkan i Bamse som de matade med köttbullar? Eller det kanske var draken ? haha Isåfall kan man ju gå till Island och trycka in några stora köttbullar på toppen av vulkanen.. eller inte.. :P
Nej. Nu har jag sån överskottsenergi som jag måste använda.
Ha en bra dag.
/Evelina
..Eller det va nog en drake de matade med köttbullar.. hehe





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0