Fredagsmorgon

Sitter och kollar på Nyhetsmorgon och dricker kaffe. Är utvilad och ganska pigg, glad också. Känns bra ju. :D
Och sen så slutar Ankan tidigt idag också. Det är bra.
Fredag idag, undrar vad man ska hitta på då... den som lever får se. ^^ Det är jätte dimmigt ute nu ser jag, kommer ju gå viljse om man går ut. :( Vart tog solen vägen?

Igår hade jag och Ankan picnick. På en filt i hans rum. Solen hade ju hunnit försvinna vid middags-tiden, så vi körde på golvet inne istället. Det va tiktigt mysigt! Vi åt sallad (som jag hade hackat) och den va god. :P
Sen kollade vi på Wallander - Vålnaden. Den var bra. Tillochmed Ankan tyckte det, så då va den det haha.

Nu ska jag dricka upp kaffet och kolla klart på Nyhetsmorgon, sen ska jag nog bege mig hem!
Ha en bra fredag.

/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0