Idag jobbar jag hemifrån.

Ja, det gör jag.
Känner att det är nödvändigt. Har tre redovisningar denna vecka att hinna bli klar med, plus lite annat skit jag måste få gjort. Usch, så jäkla mycket att göra nu såhär på slutet.. :/
Fint väder skulle det bli idag allafall, det är ju bra! :D Hoppas det håller i sig. För visst är det på fredag det är Valborg? Funderar föresten på att strunta i det helt och hållet. Orkar egentligen inte åka till Uppsala, orkar inte vara full, orkar fan inte fira Valborg helt enkelt. Det ända alla är och gör, är att de är fulla och jobbiga... Jag ska bli nykterist.
Nej, nu driver jag väl lite kanske... Men blir så trött på vissa bara. Allafall; regnar det på fredag, så skiter jag fullständigt i att fira in våren. Skiner solen däremot, så kan jag bidra med lite svinig fylla till denna vackra värld.. Japp, så får det bli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0