rubrik o puss i ljumsken (och massa äckliga tankar)

Det ser äckligt ut när tanter äter bananer på bussen. Jag vet, för jag såg en göra det för ett litet tag sen. Hon bara åt och åt. Det ser också äckligt ut när feta människor äter på Mc Donald's. Jag vet, för jag har både jobbat där, och var där senast idag (nej jag är inte en fet och äcklig person). Det är också äckligt med äckliga gubbar, särskilt de i Egypten som bara vill köpa en för en massa kameler.. Jag vet, för när jag va där, höll jag nästan på att bli köpt!
En liten sak till som är äcklig, är att man blir så äckligt jävla mätt av en påse Turkisk peppar. Det är inte klokt. Jag vet, för jag åt precis en hel sån påse. Men gott var det allt!
Fan va tråkigt det är med äckliga saker.. Synd att det finns så många sånna då. FÖR många. T.ex. så är det ju ganska äckligt att det är äckligt långt tills det blir sommarlov. Men men. Nu ska jag gå och äckla mig.
Puss in the ljumske som en viss person säger. (Är inte det ganska äckligt?!)

Kommentarer
Postat av: P.N

Haha så jävla roligt :)

2010-04-09 @ 23:17:48
Postat av: jag

vem är du, P.N ?

2010-04-10 @ 16:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0