Återkommande info om min trista dag.

..För du vill ju veta. Ellerhur!? Ja, tänkte väl det. ;)
Jo, men jag är väl på lite bättre humör. Har precis ätit en god middag, och dricker nu kaffe. Mmm. Och i skrivande stund så skulle jag inte alls banga på att ge mig ut i spåret för en löpartur lite senare.. Vädret verkar faktiskt ändå rätt skönt att röra sig i, så förmodligen blir det väl en lagom lång tur för min del. Bara jag slutar hicka snart, vet inte varför jag fick det nu.. Men störande är det allafall. Hehe. (Någon får gärna skrämma mig nu.;)
Imorgon tar jag nya tag. Och även fast det åskar och blixtrar och jag drömmer mardrömmar om psyket i natt, så ska jag ändå ut på en tidig promenad. För jag märker att jag säckar ihop totalt annars. Får ingen energi alls, och det känns som om hela dagen är förstörd, typ. Det är märkligt hur det kan gå till. Men är man som jag, lite trög-startad och seg, så är snabba promenader the shit för hur dagen kommer bege sig senare.. Låter kanske konstigt och ologiskt, du tänker säkert att sömnen fixar det där med energin och att jag skulle testa att sova lite längre på morgonen istället. Då kan jag  tala om att det faktiskt är tvärtom. Du/jag blir snarare tröttare av att sova bort halva dagen. Frisk luft och aktivitet gör dig pigg! Dock så ska man ju samtidigt vara medveten om att ingen morgonprommis i världen räddar en sen natt och baksmälla. Men nu har jag inte såna problem, då jag lever som en tant, vilket jag älskar. Haha. Sen så är min personliga åsikt att morgonen är den bästa tiden på dygnet, och den vill jag heller inte gå miste om. (Ja, jag utnyttjar varje sekund i vaket tillstånd från tidig morgon, till lagom sen kväll..)
Nu ska jag tänka på en sak. Hej svejs.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0