Bullbak hemma i mitt kök.

ÅH. Fan vad fina dom blev!! Kunde inte bestämma mig för om jag skulle göra kanel - eller vaniljbullar. Så det fick bli båda sorterna! Nu är alla bullarna färdiga, och det blev närmare 50 st. Jag är stolt. För de blev ju så fina. Nästan så att man blir lite rörd. Hehe. Nackdelen med att baka bullar är att det är väldigt drygt och tar sån lång tid. Fördelarna är att det ändå är väldigt enkelt, och samtidigt är bullar en av de godaste bakelserna som finns. Så har man tråkigt och inte vet vad man ska göra åt tiden, baka bullar för fan!
Jag lyssnade föresten samtidigt på Anna Odell som pratade i Sommar i P1 när jag bakade, och tiden märktes ju nästan inte av då. Hon var väldigt intressant att lyssna på. Så det kanske också är ett litet hett tips; lyssna på nått gött då du ska vara en äkta hemmafru. ;)
(Föresten så kommer jag i framtiden att bli världens bästa mamma, som kan baka såna här fina bullar. Jag är SÅ stolt. För jag har aldrig bakat bull's förut)
/Evelina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0