Goddagens solstrålar

Hej! Visst är det en härlig dag idag!? Solen skiner, jag är utvilad, och det är lördag. Kan ju inte bli bättre.
Första helgen efter fyra dagar i skolan är det också, och tror jag var tröttare än vad jag trodde. Sov ganska länge idag, skippade till och med PW i morse för att jag hellre ville sova en timme längre. Då är det lika bra att göra så, eftersom det inte blir några sovmornar alls mitt i veckorna när skolan är igång.
Idag ska jag till InterSport. Det är en av mina favoritäffärer. Älskar deras tränings-utbud. Skitsnygga sport-bhar, snygga små shorts, bra linnen och bra skor har de. Helt perfa om man vill ha hyfsat bra kvalité. Så dit tänkte jag ta mig idag för att kolla på en tunnare tröja att ha nu när det är lite kyligare ute.. Får se vad som får följa med mig hem.
Sen är det meningen att jag ska ta mig ut på en längre springtur. Får se när det blir, men jag antar att det blir någongång i eftermiddag. :)
Ha en skön lördag.
/Evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0