Hallon och blåbär

Igår sprang jag en mil på jätte bra tid. Personligt rekord till och med. Jag är så bra så bra så bra. Och jag blir så glad efter varje gång då jag lyckas med något! Spring-turen var även väldigt givande, eftersom den gav mig väldigt mycket energi. Bra där.  Imorse tog jag en snabb promenad innan frukost, en så kallad power walk. Den satt fint då solens alla strålar lyste över allt! Jätte skönt var det också. Sen åt jag världens godaste frukost, sen drog vi och handlade inför ikväll, då vi ska ha över några på middag. Vi ska fixa till en stor jäkla lax. Ska bli intressant..
Varmt är det ute också, och jag springer runt i min bikini. Men nästan så man skulle vilja ta en tripp ut med båten och bada? Tror faktiskt att vattnet fortfarande är lika varmt som i mitten av Juli..
/Evelina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0