Hej solsken!

Fasiken vilken underbar dag! Och än är den inte slut.
Jag vaknade pigg som en mört i morse och hade spring i benen haha. Solen sken och det fläktade skönt när jag gick ut på power walk som tog sjuttiofem minuter. Sjuttiofem härliga minutrar. Vanligtvis så brukar jag vara rätt hungrig och trött på att gå (eftersom det är innan frukost) när rundan är slut, men i morse var jag fylld av energi och ville bara gå mer och mer! Precis som det ska vara ju. Efter det åt jag en jätte god frukost; färsk-pressad juice gjord på morötter, äpplen, apelsin och en bit ingefära. (Jag använde juice-centrifug), en kopp blåbärs-te, en skål med jordgubbar, blåbär, min egna müsliblandning (med massor av olika frön och branflakes) och havredryck över. Sen var jag mätt som en plätt och satt mig i solen och läste. Idag är jag full av energi och har precis duschat, för snart ska jag iväg på en grej..
Hoppas dagen fortsätter att flyta på som den hittills har gjort, för man vet ju aldrig - det är ju fredagen den 13 idag ;) Hoppas inget oväntat läskigt dyker upp haha.
/Evelina
Juice-centrifugen; en gåva från hälsohimlen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0